FAMMA
30-363 Kraków
ul. Kobierzyńska 23a (pawilon 32a)
woj. małopolskie
tel.: 12 269 10 48
kom.: 669 996 585
biuro@famma.pl

Archiwizacja dokumentów drukuj

Na czym to polega archiwizacja dokumentacji

Archiwizacja dokumentów księgowych to ich porządkowanie oraz ewidencjonowanie, które przebiega zgodnie z ustalonymi przepisami archiwalnymi. Obejmuje odpowiednią klasyfikację dokumentów a następnie segregację, co w rezultacie umożliwia stworzenie ewidencji. Procedura archiwizacji dokumentacji obejmuje głównie akta finansowo-księgowe, takie jak raporty, faktury, księgi przychodów i rozchodów czy sprawozdania, a więc te związane z płatnościami podatkowymi. Dokumenty te muszą być archiwizowane przez okres 5 lat. Archiwizacja dokumentów to gwarancja ich bezpieczeństwa oraz łatwego dostępu do potrzebnych informacji, co w rezultacie korzystnie wpływa na działalność całej firmy. 

Archiwizujemy – bo dokumenty to nasza specjalność

Specjalizujemy się w profesjonalnym porządkowaniu i zarządzaniu archiwami – zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przeprowadzana przez nas archiwizacja dokumentów w przebiega w Krakowie, gdzie znajduje się nasza siedziba. Archiwizując dokumenty księgowe, zawsze dopasowujemy się do indywidualnych potrzeb klientów. Przed przystąpieniem do archiwizacji dokładnie poznajemy oczekiwania i opracowujemy plan działania optymalny dla konkretnej firmy. Jesteśmy przy tym elastyczni, a jednocześnie dbamy o każdy aspekt prawny związany z archiwizacją. Tylko pracując w ten sposób, jesteśmy pewni, że nasz klient otrzyma dokładnie to, czego potrzebuje.

W zakres usług firmy Famma.pl obejmujących archiwizację dokumentów wchodzi:

  • uporządkowanie zasobu archiwum poprzez przyjęcie odpowiedniej klasyfikacji aktowej kategorii A, B i BC,
  • opracowanie dokumentacji poprzez segregację akt w zespole i właściwe ich opisanie,
  • sporządzenie ewidencji akt w postaci spisów zdawczo-odbiorczych
  • wydzielenie z archiwum akt kat. BC, których okres przechowywania minął, wraz ze sporządzeniem spisu,
  • przekazanie uporządkowanego archiwum wyznaczonej jednostce lub pracownikowi klienta oraz przekazanie informacji o sposobie korzystania z uporządkowanych akt,
  • sporządzenie protokołu zdawczo-odbiorczego.

Ponadto oferujemy:

  • przejęcie kontaktów merytorycznych z Archiwum Państwowym oraz organem założycielskim,
  • przygotowanie dokumentacji do przekazania właściwemu Archiwum Państwowemu (Kraków, Warszawa, Poznań i inne miasta Polski) oraz do organu założycielskiego,
  • przygotowywanie korespondencji.


 

Dołączone zdjęcia